Elementbokse

Elementbokse er ideelle til opbevaring af dokumenter, lægemidler og værdier.

JC Pengeskabes præfabrikerede elementbokse er alle testede og godkendte efter den Europæiske standard EN 1143-1, i henholdsvis Grade V, VII, VIII, X og XI. Vores iso-certificerede produkter kontroleres løbende, således at hvert element altid lever op til godkendelsen.

JCP_elementbokse

Præfabrikerede elementbokse

Vores elementbokse kan produceres efter specialmål, og vil kunne tilpasses stort set alle byggerier. En elementboks består af 6 flader: 4 vægge, samt gulv og loft. Såfremt det ønskes, kan en elementboks også leveres som løsdele f.eks. 2-3 vægge med loft, men uden gulv. Dette giver en stor fleksibilitet og mulighed for at bygge elementboksen sammen med eksisterende bygningsdele.

Ideen med en præfabrikeret elementboks er, at den kan samles på adressen på de mål som bygningen giver mulighed for. Såfremt der er behov for en senere udvidelse, kan der let tilbygges flere elementer i både bredde og længde. Skal den pågældende afdeling eventuelt flytte eller lukkes, kan elementboksen skilles ad, og genanvendes i en anden afdeling.

Har du brug for hjælp?

Kontakt JC Pengeskabe hvis du har brug for hjælp til specifikation af din nye elementboks.