jcp_nyhed

Gå sommeren trygt i møde

Sommeren står for døren, og det er altid noget indbrudstyve ser frem til. Om du tager over grænsen , i sommerhus eller bliver derhjemme eller det nødvendigt at kunne kunne efterlade sine idéer med en god fornemmelse i maven.

Det skal være sikkert at tage afsted

Mens truslen fra Covid-19 svinder ind og grænserne åbner lidt op, så stiger vores trang til at rejse og efterlade vores trygge hjem til sig selv. Helt alene! Henligger dine værdier penge, smykker, våben, frimærker frit tilgængeligt for indbrudstyven når du er ude?

Så er det måske nu, hvor rejselysten endelig kan indfries, at du skal sikre dine vigtigste værdier inden du tager afsted. Vi har lavet lidt inspiration til, hvordan du nemt og bekvemt kan indbrudssikre dine værdier, mens du er væk hjemmefra.

brf_indrettet_tilskåret

Must-have skabet til alle husholdninger

Alle har noget de gerne vil passe på, men som ikke skal med på rejsen. Med et BRF pengeskab beskytter du dine vigtigste værdier mod indbrud og dine dokumenter mod brand. Og glem alt om at slæbe rundt på pengeskabsnøglen på ferien. BRF fås selvfølgelig med digital kodelås og i en størrelse som passer dig.

mgb_6000

Pas på værdierne på ferien

Også når du er ude at rejse lurer tyven. Og alligevel vil du sikkert gerne medbringe et par smykker, et dyrt ur eller fotoapparat eller måske kontanter? Pas på dine ting! Selv om du selvfølge ikke efterlader dine ting synligt i bilen, kan du med fordel gøre det ekstra svært for tyven at få fat i dine ting. MBG 6000 er sikringsboksen, som nemt placeres i bilen eller campingvognen, så du kan efterlade dine værdier der når du går ud. MBG 6000 følger dig sikkert på rejsen hele vejen ud og hjem igen.

sc49_demo_tilskåret

Ekstra sikkerhed til erhvervsdrivende

At tage på ferie når man er forretningsdrivende, har altid været en udfordring. Skal du lukke helt ned eller kan personalet holde butikken i gang, mens du selv er borte på en velfortjent og tiltrængt ferie? Undgå rod i kassen og manglende beløb! Med en deponeringsboks kan dit personale dumpe kontanter i pengeskabet uden at have adgang til selve skabet og dermed indholdet. Hos JC Pengeskabe tilbyder vi et stort udvalg af deponeringsløsninger i alle størrelser og sikringsniveauer.

Vi har også brugte pengeskabe i alle prisklasser. Se vores nuværende lager her.

God sommer fra JC Pengeskabe

Husk at vi har åbent hele sommeren! Har du brug hjælp, kan du ringe til vore service-afdeling, som sidder klar til at assistere dig. Ring eller skriv til os.

Hos JC Pengeskabe ønsker vi alle vores kunder en vidunderlig sommer!