jcp_nyhed

Gå sommeren trygt i møde

Sommeren er endelig over os. Det betyder sommerferie for de fleste, og det er altid noget indbrudstyve ser frem til. Om du tager over grænsen, i sommerhus eller bliver derhjemme eller det nødvendigt at kunne efterlade sit hjem og værdier med en god fornemmelse i maven.

Det skal være sikkert at tage afsted

Skal du ud at rejse hen over sommeren? Mens du er væk hjemmefra, er det vigtigt, at du trygt kan lade dine vigtigste værdier blive sikkert hjemme.

Ligger du dine værdier, penge, smykker, våben, frimærker frit tilgængelige for indbrudstyven, når du er ude?

Vi har lavet samlet lidt inspiration til, hvordan du nemt og bekvemt kan indbrudssikre dine værdier, mens du er væk hjemmefra.

Der er desuden råd til, hvad du kan gøre for at sikre dine værdier på rejsen.

brf_indrettet_tilskåret

Must-have skabet til alle husholdninger

Alle har noget de gerne vil passe på, men som ikke skal med på rejsen. Med et BRF pengeskab beskytter du dine vigtigste værdier mod indbrud og dine dokumenter mod brand. Og glem alt om at slæbe rundt på pengeskabsnøglen på ferien. BRF fås selvfølgelig med digital kodelås og i en størrelse som passer dig.

mgb_6000

Pas på værdierne på ferien

Også når du er ude at rejse lurer tyven. Og alligevel vil du sikkert gerne medbringe et par smykker, et dyrt ur eller fotoapparat eller måske kontanter? Pas på dine ting! Selv om du selvfølge ikke efterlader dine ting synligt i bilen, kan du med fordel gøre det ekstra svært for tyven at få fat i dine ting. MBG 6000 er sikringsboksen, som nemt placeres i bilen eller campingvognen, så du kan efterlade dine værdier der når du går ud. MBG 6000 følger dig sikkert på rejsen hele vejen ud og hjem igen.

sc49_demo_tilskåret

Ekstra sikkerhed til erhvervsdrivende

At tage på ferie når man er forretningsdrivende, har altid været en udfordring. Skal du lukke helt ned eller kan personalet holde butikken i gang, mens du selv er borte på en velfortjent og tiltrængt ferie? Undgå rod i kassen og manglende beløb! Med en deponeringsboks kan dit personale dumpe kontanter i pengeskabet uden at have adgang til selve skabet og dermed indholdet. Hos JC Pengeskabe tilbyder vi et stort udvalg af deponeringsløsninger i alle størrelser og sikringsniveauer.

Vi har også brugte pengeskabe i alle prisklasser. Se vores nuværende lager her.

God sommer fra JC Pengeskabe

Husk at vi har åbent hele sommeren! Har du brug hjælp, kan du ringe til vore service-afdeling, som sidder klar til at assistere dig. Ring  eller skriv  til os.

Hos JC Pengeskabe ønsker vi alle vores kunder en vidunderlig og tryg sommer!

Find det rette pengeskab