Kundebokse og Kundeboksanlæg

JC Pengeskabe producerer kundebokse på specialmål for at indrette pengeinstitutters egne ældre kundeboksskabe.

Vi leverer rum i mange højder samt i A4/folio bredde. Farve og aflåsning besluttes naturligvis efter den enkelte afdelings ønsker.

JCP_kundeboks

Kundeboksanlæg BF4

Kundeboksanlæg type BF4 er vores nyeste design indenfor kundebokse og er allerede nu leveret i over 3 millioner enheder, solgt til banker og sparekasser over hele verden.

Kundebokslågerne er fremstillet i meget høj kvalitet af eloxeret aluminium, hvilket gør dem både attraktive og meget robuste. Dette betyder, at de efter 30 års brug stadig er effektive og designmæssigt flotte.

Kundeboksanlægget kan indkøbes som mekanisk styret, kun betjent af kundens egen nøgle, eller med elektronisk styring i form af kortlæser og/eller fingerscanner. Med den centrale styreenhed kan personalet føre tilsyn med, hvilke rum som er i brug, spærre enkelte kundeboksrum, føre statistik, samt modtage alarm for opbrudte rum eller rum, som ikke betjenes korrekt.

JCP_opboringafpengeboks

Opboring af kundebokse

Står du for den daglige drift af bankfilialens sikringsenheder? Eller er det dig som skal foranledige at hjælpe kunderne, når de har forlist nøglerne til deres kundebokse? Så skal du vide dette om os: Vi kan tilbyde professionel opboring af alle typer kundebokse, med minimal skade til følge.

LÆS MERE OM OPBORING AF KUNDEBOKSE