OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

Mange spørgsmål går ofte igen hos vores kunder. Vi har samlet nogle af de mest ofte stillede spørgsmål. Læs her og få svar - ellers kontakt os, og vi står klar til at guide dig.

Hvorfor vil mit pengeskab ikke åbne?

1. Tjek lås for batteri skift.

Vi anbefaler altid at vores kunder benytter batterier af en god kvalitet fx. Duracell eller Varta af typen Alcaline, da vi desværre oplever at andre billigere batterier, ikke virker optimalt.

Tjek også udløbsdatoen på batteriet – det kan have ligget i skuffen i lang tid.

2. Tjek at det er den rigtige kode du bruger.

Såfremt man har tastet forkert kode 3 gange vil låsen gå i spærring.

Vent 15 min. og prøv så igen med den rigtige kode.

3. Er nøglen intakt eller bøjet? Prøv med reservenøglen.

Løser dette problemet, så husk at bestille en ny nøgle så du altid har mindst én ekstra nøgle til skabet – og opbevar aldrig reservenøglen i skabet.

4. Vi har glemt koden til pengeskabet.

Lige som med nøgler, har en forhandler eller producent af pengeskabe ikke en kopi af koden til skabet. Hvis en kunde har glemt koden til skabet, kan visse låse nulstilles, det kræver oftest at man har adgang til skabet med en anden kode (som regel masterkoden). På samme måde oprettes nye brugere til skabet. Dette kan man læse om i manualen. Vi anbefaler altid at kun én person kender masterkoden. Ikke alle låse har en masterkode.

Kan koden eller nøglen ikke fremskaffes, tilkald tekniker på 86 29 40 99 eller sales@jcp.dk.

5. Rigler kan være blevet bøjet.

Hvis lågen til skabet er blevet smækket i med riglerne ude, kan dette skabe en skævhed.

Tilkald tekniker på 86 29 40 99 eller sales@jcp.dk.

6. Låge på pengeskabet hænger.

Dette kan gøre at lågen ikke kan lukkes op eller i.

Tilkald tekniker på 86 29 40 99 eller sales@jcp.dk.

JCP_gitterlås

Kan ovenstående ikke hjælpe dig, kan du kontakte os på hverdage mellem kl. 7.45 og kl. 16.00 på tlf.nr. 86294099. Fredag dog til kl. 14.30.

Såfremt problemet er akut og ikke kan vente til vores normale åbningstid, kan vi kontaktes på vagt-telefonen 50 50 90 01.

Vi skal dog gøre opmærksom på, at opkald til vagttelefonen udløser et startgebyr på kr. 1.500,00 i tidsrummet 16.00 – 22.00 og kr. 2.000,00 i tidsrummet 22.00 – 7.45 samt week-end og helligdage og særlige lukkedage. Anførte priser er ekskl. moms.

Dette uanset om der er tale om telefonisk assistance eller montørbesøg.