Boksdøre

Med en af JC Pengeskabes boksdøre sikrer du effektivt dine værdier mod indbrud. Dørene kan monteres i eksisterende bygningskonstruktioner eller i forbindelse med nybyggeri.

Vore boksdøre leveres i forskellige sikringsklasser, således at du altid kan finde et niveau, der passer til dit behov. Ønsker du et helt rum opbygget af præfabrikerede elementer for vægge gulv og loft samt boksdør, kan du læse mere om vore elementbokse under bankprodukter.

Vi leverer også boksdøre efter specialmål.

Boksdøre

MK Boksdør

Rød sikringsklasse

Til indmuring i væg som indgang til rum, hvor der ønskes indbrudssikker opbevaring af kontanter, dokumenter og andre uerstattelige værdier i henhold til forsikringsselskabernes beløbsgrænser.

Selve døren er 125 mm. tyk. Armeret med stålprofiler og kamstål med hårdtvibreret specialbeton, der er 4 gange stærkere end almindelig beton. For at sikre yderligere sikkerhed er døren udstyret med:

• Boresikker plade foran lås
  • 4 låserigler i dørens forkant
  • Gennemgående vulst i dørens bagkant
  • Dirkefri dobbeltkams nøglelås med 2 nøgler

Farve: Leveres grundmalet

Lysmål: 1900 mm x 750 mm

Ekstra udstyr: Kodelås, indadgående dør og lukkemekanisme på indersiden.

JCP Boksdør

JCP Boksdøre

Godkendt EN1143-1 grade I

Vores JCP Boksdøre er velegnede som indbrudssikring af panikrum, våbenkammer, varelager, arkiv eller andre steder, hvor du opbevarer værdifulde genstande, som fylder et helt rum.

Boksdørene har bolte, der boltres direkte i bentonvæggen. Som standard sikres rummet med en dobbeltkammet pengeskabsnøglelås. Mod tillæg kan en kodelås monteres, hvis det er behovet.

For en sikkerhedsskyld er JCP Boksdøre forsynet med indvendig nødåbning. Det betyder, at du kan komme ud af rummet i tilfælde af, at du skulle blive låst inde.

Farve: Leveres grundmalet.

Ekstra udstyr: Kodelås og indvendig nødåbning.

Download brochure om JCP Boksdør

Døren kan fås i to forskellige størrelser:

Model I - 21/1010

Udvendige mål: 2100 mm x 1010 mm

Vægt: 204 kg

Se flere specifikationer her

Model I - 21/910

Udvendige mål: 2100 mm x 910 mm

Vægt: 188 kg

Se flere specifikationer her

Hvad er en boksdør?

JC Pengeskabe kan levere døre til dit boksrum eller våbenrum. Boksdøre kan med fordel benyttes, hvis du ønsker at indbrudssikre et rum med opbevaring af kontanter, dokumenter eller andre værdifulde ejendele. Boksdøre ses i høj grad i erhvervslivet, hvor det er muligt at aflåse og sikre et helt rum med værdifulde genstande. Boksdøre er blevet mere og mere populær hos private, som et resultat af hjemmerøverier.

Vælg den rette boksdør

Valg af boksdør afhænger i høj grad af værdien i rummet og kravene til sikring. Ønsker du at opbevare våben i dit sikringsrum med boksdør, skal det ske i overensstemmelse med våbenloven. Boksdøre kan hjælpe dig med at sikre værdi samlet et sted, hvor udvalgte personer har adgang. Dette hjælper dig med at kontrollere, hvem der indtræder i rummet og det styrker sikkerheden.

Find din boksdør hos JC Pengeskabe

JC Pengeskabe leverer boksdøre i forskellige sikringsklasser, så du kan altid finde et sikringsniveau, der passer til dine behov. Vi tilbyder også boksdøre til specialmål, så du kan få en boksdør, der passer til dit rum.

Kontakt os her, hvis du har spørgsmål eller skal bruge hjælp til at finde den rette boksdør.

Sikring og montering af boksdøre

Sikring af boksdøre

Inden du vælger boksdør, skal du beslutte hvilket sikringniveau du har brug for. Ønsker du eleltronisk aflåsning eller hvilken form for brandsikring eller indbrudssikring?

Boksdøre er produceret i bedre materialer end normale døre, og JC Pengeskabes boksdøre er også boresikre. For at sikre dine ejendele er vores døre udstyret med dirkefri dobbeltkams nøglelås med to nøgler, og for at sikre dig yderligere, kan du få en elektronisk kodelås monteret.

Vi anbefaler at du tjekker med dit forsikringsselskab inden du investerer i en boksdør, så du kender kravene til sikringsniveauet. Det kan også hjælpe dig med at indskrænke mulighederne for, hvilken boksdør du skal have. JC Pengeskabe har altid kun godkendte boksdøre.

Montering af boksdøre

Boksdøre fra JC Pengeskabe er beregnet til indmuring i væg. Dørene kan monteres i eksisterende bygningskonstruktioner eller i forbindelse med nybyggeri. Fordi boksdøre er meget tungere end normale døre, skal du sikre dig, at væg og dit gulv kan klare den tunge vægt. Du skal også være opmærksom på, at der muligvis skal anvendes specialtransport til boksdøren. Yderligere er det vigtigt, a du har de rette forudsætninger for at montere døren, hvis du selv ønsker at montere døren.

JC Pengeskabe tilbyder montering af din boksdør, hvis du har behov for dette. Kontakt os nu, og så finder vi en løsning sammen.

SKAL VI HJÆLPE DIG?

Har du brug for hjælp til at finde det rigtige deponeringsskab? JC Pengeskabe står altid klar til at hjælpe, og vi guider dig, så du kan få det helt rette pengeskab og føle dig sikker, når du gemmer dine værdigenstande. Du kan kontakte os eller komme ned i vores showroom, hvis du har behov for at se vores fulde udvalg.