Boksdøre

Med en af JC Pengeskabes boksdøre sikrer du effektivt dine værdier mod indbrud. Dørene kan monteres i eksisterende bygningskonstruktioner eller i forbindelse med nybyggeri.

Vore boksdøre leveres i forskellige sikringsklasser, således at du altid kan finde et niveau, der passer til dit behov. Ønsker du et helt rum opbygget af præfabrikerede elementer for vægge gulv og loft samt boksdør, kan du læse mere om vore elementbokse under bankprodukter.

Vi leverer også boksdøre efter specialmål.

Boksdøre

MK Boksdør

Skafor Godkendt Rød klasse Hovedgruppe 2

Til indmuring i væg som indgang til rum, hvor der ønskes indbrudssikker opbevaring af kontanter, dokumenter og andre uerstattelige værdier i henhold til forsikringsselskabernes beløbsgrænser.

Selve døren er 125 mm. tyk. Armeret med stålprofiler og kamstål med hårdtvibreret specialbeton, der er 4 gange stærkere end almindelig beton. For at sikre yderligere sikkerhed er døren udstyret med:

• Boresikker plade foran lås
  • 4 låserigler i dørens forkant
  • Gennemgående vulst i dørens bagkant
  • Dirkefri dobbeltkams nøglelås med 2 nøgler

Farve: Leveres grundmalet

Lysmål: 1900 mm x 750 mm

Ekstra udstyr: Kodelås, indadgående dør og lukkemekanisme på indersiden.

Hvad er en boksdør?

JC Pengeskabe kan levere døre til dit boksrum eller våbenrum. Boksdøre kan med fordel benyttes, hvis du ønsker at indbrudssikre et rum med opbevaring af kontanter, dokumenter eller andre værdifulde ejendele. Vi har også døre til specialmål.

JC Pengeskabe leverer boksdøre i forskellige sikringsklasser, så du kan altid finde et sikringsniveau, der passer til dine behov.

Sikring af boksdøre

Boksdøre er produceret i bedre materialer end normale døre, og JC Pengeskabes boksdøre er også boresikre.

For at sikre dine ejendele er vores døre udstyret med dirkefri dobbeltkams nøglelås med to nøgler, og for at sikre dig yderligere, kan du få en elektronisk kodelås monteret.

Montering af boksdøre

Boksdøre fra JC Pengeskabe er beregnet til indmuring i væg. Dørene kan monteres i eksisterende bygningskonstruktioner eller i forbindelse med nybyggeri.

Fordi boksdøre er tungere end normale døre, skal du sikre dig, at du har de rette forudsætninger for at montere døren. Vi tilbyder også montering af din boksdør, hvis du ønsker det.

SKAL VI HJÆLPE DIG?

Har du brug for hjælp til at finde det rigtige deponeringsskab? JC Pengeskabe står altid klar til at hjælpe, og vi guider dig, så du kan få det helt rette pengeskab og føle dig sikker, når du gemmer dine værdigenstande. Du kan kontakte os eller komme ned i vores showroom, hvis du har behov for at se vores fulde udvalg.