Møntskabe

Møntskabe eller møntkabinetter er specialdesignet til at opbevare mønter sikkert. Har din virksomhed at gøre med forskellige møntenheder, kan et møntskab være den ideelle løsning til at holde styr på de forskellige mønter.

Møntskabe fra JC Pengeskabe kan også anvendes til at opbevare værdifulde dokumenter eller lignende.

JCP_møntskab

Model B3

Model B3 er en af JC Pengeskabes bedste møntskabe i ekstra høj kvalitet.

Ofte monteres Model B3 i nærheden af kassereren, så transport af mønterne begrænses. Model B3 er et betonarmeret møntskab, konstrueret i specialbeton, som er fire gange stærkere end almindelig beton. Skabet er yderligere armeret med stålfibre og stålspiraler, og skufferne er forstærket med bore- og skæresikre manganplader. Bæreevnen pr. skuffe er 80 kg.

Model B3 leveres med 3 eller 4 skuffer og leveres som standard med 1 stk. central nøglelås, men kan også leveres med elektronisk kodelås i stedet. Hvis det ønskes, kan alle skuffer leveres med individuel aflåsning. Der er altså stor mulighed for at få en løsning, der passer præcis til din virksomheds behov.

B3 leveres i en valgfri Ral farve.

Har du brug for hjælp?

Vil du vide mere om Model B3? Kontakt os nu, så vi kan besvare alle dine spørgsmål.