Sikring af pengeinstitutter

JC Pengeskabe har de sidste mange år været leverandør til pengeinstitutterne i Danmark.

Vores firma udspringer af det gamle MH Jæger pengeskabsfirma, der blev grundlagt i 1890’erne. Den viden og ekspertise er videreført i JC Pengeskabe. Derfor er vi klar til at løse både små og store opgaver for pengeinstitutterne i Danmark.

JCP_penge

Vi sikrer dine penge

JC Pengeskabe A/S leverer og monterer fysisk sikring for mange pengeinstitutter. Det kan være kundeboksanlæg, elementbokse, tidsforsinkelsesbokse mv. Vi har stor erfaring i at flytte store boksskabe og andre tunge genstande.

I disse bæredygtige tider, kan vi også anbefale os selv, som et firma der er gode til at renovere og opdatere ældre sikkerhedsprodukter, det kan være med nye boksstammer, ny lås, ny farve mv.

Til pengeinstitutter kan vi tilbyde

Skabe mv.:

Kundeboksskabe

Kundeboksanlæg

Elementboks

Døgnbokse

Brandsikre skabe

• Boksskabe

Låse mv.:

• Tidsforsinkelseslåse

• Nye låse til boksskabe

• Kundebokslåse (alle typer)

Fremstilling af nøgler til alle skabe

Service:

• Eftersyn og justering af låse og låger på boksskabe

• Service på døgnbokse

Opboring af skabe

Flytning af pengeskabe i alle størrelser

Pengeautomater/ATM:

• Opmåling, levering af rapport vedr. opsætning/installering

• Montering og fastboltning m/godkendt installationsrapport

• Fremstilling af sokler – både tyndplade og støbte

• Fremstilling af forrammer

• Ekstra sikring Raminator

• Flytning og genmontering/fastboltning

Skal vi sikre dig?

Ud over egen produktion er vi agent for nogle af verdens mest velrenommerede sikringsudbydere.

Se vores produkter herunder eller kontakt os for rådgivning.

JCP_døgnbokstilbanker

Døgnbokse til banker

Har din virksomhed brug for døgnbokse til at sikre at jeres kunder kan aflevere dagens omsætning?? Med en døgnboks fra JC Pengeskab er du sikker på at få en testet og godkendt døgnboks, så jeres kunder på alle tider af døgnet kan komme af med deres kontanter.

LÆS MERE OM DØGNBOKSE TIL BANKER

JCP_kundeboksskabe

Kundeboksskabe

Har du brug for at opbevare flere mindre genstande på samme sted, men gerne separat? Så er et kundeboksskab den ideelle løsning. JC Pengeskabe leverer kundeboksskabe, hvor forskellige personer kan få adgang til en af de mange kundebokse.

LÆS MERE OM KUNDEBOKSKABE

JCP_brandsikkert_arkivskab

Brandsikre arkivskabe

Vil du effektivt sikre dine dokumenter i tilfælde af brand? Så vælg et brandsikkert arkivskab fra JC Pengeskabe. Med et brandsikkert arkivskab kan du trygt og effektivt opbevare dine dokumenter på kontoret.

LÆS MERE OM BRANDSIKRE ARKIVSKABE

JCP_boksdoer

Boksdøre

Boksdørene fra JC Pengeskabe er testet og godkendt efter den Europæiske standard EN 1143-1. Dørene leveres i alle sikringsklasser fra grade I til grade XI.

LÆS MERE OM BOKSDØRE

JCP_elementboks

Elementbokse

Elementbokse er ideelle til opbevaring af dokumenter, lægemidler og værdier. JC Pengeskabes præfabrikerede elementbokse er alle testede og godkendte efter den Europæiske standard EN 1143-.

LÆS MERE OM ELEMENTBOKSE

JCP_vaerdiskabe

Værdiskabe

JC Pengeskabes værdiskabe er stilrene og klassiske af udseende. Pengeskabene er skabt med henblik på sikring af store kontantbeholdninger.

LÆS MERE OM VÆRDISKABE

JCP_moentskab

Møntskabe

Mønsskabe eller møntkabinetter er specialdesignet til til opbevare mønter eller værdifulde dokumenter. Se JC Pengeskabes model B3.

LÆS MERE OM MØNTSKABE

JCP_indbrud

Sikkerhedsfilm og Sikringsfilm

Sikkerheds- og sikringsfilm er de kraftigste løsninger til at indbrudshæmme i et omfang, der forlænger indbrudstiden væsentligt. JC Pengeskabe sikrer nu også både Atm og Døgnboks betjeningsskærme med sikringsfilm, for at begrænse ridser i glas, men også for at minimere udsynsvinklen.

LÆS MERE OM SIKKERHEDSFILM OG SIKRINGSFILM

JCP_døgnbokstilbanker

ATM sikring mod gassprængning

EAM moduler sikrer ATM ved gaseksplosionsangreb. JC Pengeskabes løsning kræver ingen form for strøm eller vedligeholdelse. EAM moduler er et passivt system, som ikke påvirker andre sikringsystemer, som måske er installeret i eller omkring automaten.

LÆS MERE OM ATM SIKRING MOD GASSPRÆNGNING

JCP_raminator

ATM rambuk sikring

Raminator® er en effektiv sikring af pengeautomater mod rambuk tyverier. ATM rambuk sikring er en patenteret sikringsløsning, som fastgør automater med en helt ny metode. JC Pengeskabe A/S er med tilladelsen fra australske Lockit Systems licenseret servicecenter for salg, produktion og montage af Raminator® i Danmark.

LÆS MERE OM ATM RAMBUK SIKRING

JCP_kassererskabe

KASSERERSKABE

Har du brug for nemt, hurtige og sikkert deponere og opbevare store sedler? Se JC Pengeskabes forskellige modeller af kassererskabe med tidsforsinkelse.

LÆS MERE OM KASSERERSKABE

JCP_kundebokse

Kundebokse og Kundeboksanlæg

JC Pengeskabe producerer kundebokse på specialmål for at indrette pengeinstitutters egne ældre kundeboksskabe. Vi leverer rum i mange højder samt i A4/folio bredde. Farve og aflåsning besluttes naturligvis efter den enkelte afdelings ønsker.

LÆS MERE OM KUNDEBOKSE OG KUNDEBOKSANLÆG