Kassererskabe

Har du brug for at deponere kontanter på en sikker og nem måde? Se JC Pengeskabes kasserskabe, der gør det muligt at aflevere og opbevare sedler.

Hos JC Pengeskabe har vi modeller af kasserskabe. Læs her på siden om vores forskellige modeller.

JCP_cashsafe

Kassererskabe med tidsforsinkelse

Model RHS 2000

Kassererskabet RSH 2000 med tidsforsinkelseslås blev første gang introduceret på det europæiske marked for ca. 30 år siden, og der er siden blevet installeret mere end 40.000 skabe af denne type. Deponering af kontanter sker nemt og hurtigt gennem sprækken i siden af skabet. Store sedler lægges i deponeringsskuffen, hvorefter de hurtigt er under tidslåsbeskyttelse. Vores kassererskabe kan leveres på specialmål samt med 2, 3 eller 4 skuffer.

Model S-93

Kassererskabe S-93 er fremstillet til brug for større mængder af værdier og anvendes ofte således, at hver kasserer har sit eget rum. En elektronisk kodelås er indbygget i kassererskabets front for nem og sikker betjening. Ved hjælp af tastaturet er det enkelt at indkode individuelle koder og individuel tidsforsinkelse for hver låge.

Indfarvningssystem

Som særligt tilbehør leveres S-93 med vores indfarvningssystem. Med dette nye avancerede indfarvningssystem, er det muligt at spore sedlerne efterfølgende. Dette vil mindske antallet af røverier betydeligt og systemet er allerede på nuværende tidspunkt blevet introduceret i pengeinstitutter over hele Europa.

Har du brug for hjælp?

JC Pengeskabe står altid klar til at hjælpe dig. Så har du brug for hjælp og vejledning af kassererskabe, kan du kontakte os nu.