Glasmontrer

Leder du efter en glasmontrer til din virksomhed, eller ønsker du at sikre private ejendele uden at skulle gemme dem helt væk?

Men flere og flere af vore kunder vælger også at udstille deres jagtvåben i en godkendt glasmontre.

Glasmontrer

Indbruds- og røverisikrede udstillingsmontrer

JC Pengeskabes sortiment af indbrudssikre glasmontrer indeholder mange standardmodeller.

Vores sikringsmontre leveres komplette, malet i valgfri farve, nøgle/kodelås, glashylder, belysning, sokkel samt naturligvis indbrudstestet og godkendt sikringsglas.

Derudover producerer vi sikringsmontrer på specialmål og individuelle design ønsker - fra ide til færdigt produkt.

JC Pengeskabe leverer sikrings- og udstillingsmontrer til bl.a. museer, guldsmede, urmagerforretninger, kirker og udstillinger m.v.

Smykker i butik

Show-it-safe Serien

Smykker, ure, kirkesølv, kunstgenstande og værdifulde samlerobjekter har det med at tiltrække røveri og indbrud. Hidtil

har den eneste måde, at sikre værdierne på været at gemme disse ofte smukke og seværdige genstande bort i pengeskabe og boksrum.

Gennem samarbejde med svenske CA Kassaskåphuset har vi nu den glæde at kunne præsentere Show-it-safe. Show-it-safe er en serie af indbruds- og røverisikrede udstillingsmontrer. Med de indbruds- og røverisikrede udstillingsmontrer i Show-it-safe serien er det muligt, at få værdigenstandene frem i lyset og præsentere dem for publikum og kunder.

Hvad er et glasmontre?

Leder du efter et glasmontrer til din virksomhed, eller ønsker du at sikre private ejendele uden at skulle gemme dem helt væk? Glasmontre er en eksklusiv måde at fremvise dine produkter på i butikken. Hos JC Pengeskabe tilbyder vi glasmontrer, så du netop kan udstille dine værdifulde genstande og samtidig indbrudssikre dem. Vi leverer sikrings- og udstillingsmontrer til b.la. museer, guldsmede, urmagerforretninger, kirker og til udstillinger.

Typer af lås til galsmontrer

Du kan få en nøglelås eller en kodelås til din glasmontre. Uanset om du vælger den ene eller den anden type lås til din montre vil det være en pengeskabslås godkendt i henhold til EN 1300. Låsen kan programmeres med tidsforsinket oplukke. Tidsforsinkelsen fungerer således, at koden tastes hvorefter den programmerede tid tæller ned. Efter nedtællingen indtastes koden på ny, og montren kan åbnes.

Show-it-safe glasmontre

Gennem samarbejde med svenske CA Kassaskåphuset har JC Pengeskabe den glæde at kunne præsentere Show-it-safe. Show-it-safe er en serie af indbruds- og røverisikrede udstillingsmontrer. Med de indbruds- og røverisikrede udstillingsmontrer i Show-it-safe serien er det muligt, at få værdigenstandene frem i lyset og præsentere dem for publikum og kunder.

Show-it-safe er resultatet af et mangeårigt udviklingsarbejde, som foreløbigt har resulteret i 6 standardmodeller. De mange modeller afspejler det ofte meget varierede behov for at udstille i kirker, på museer og i forretninger såvel som private samlinger.

Glasmontrene leveres i farve og med belysning, som passer til omgivelserne og de udstillede genstande. Montrerne er konstrueret af stål, lås og glas, som hver for sig er testede og godkendte. Komponenterne bygges sammen, så de giver montrerne maksimal sikring mod indbrud.

Glasset er testet og godkendt i henhold til SS EN 356 klasse P6B eller P8B. For ekstraordinære situationer kan vi levere specialglas udviklet og testet i samråd med glasbranchen.

Stålet er samme 4mm tykke specialbukkede plader, som anvendes til vore sikkerhedsskabe og en lang række af vore pengeskabe og elementbokse. Netop denne pladetykkelse har udvist stor evne til at modstå angreb med håndværktøj. Lågen er forsynet med kraftige rigler, fast vulst i hængselssiden samt bore og skæresikringer, som blokerer ved angreb på låsemekanismen.