Nøgleskabe

Sikker og praktisk opbevaring af nøgler, der giver godt overblik over de mange nøgler.

Hvor ligger nøglen til udhuset, flaskerummet, den sorte Opel? Listen over nøgler, du skal holde styr på, er lang. Ofte giver nøgler adgang til store værdier og skal samtidig være ved hånden, der hvor du har brug for dem.

Med et indbrudssikret nøgleskab indrettet med nummererede kroge får du overblik over dine nøgler, og du kan være sikker på, at de ikke kommer i hænderne på de forkerte.

Mange af vores modeller kan med fordel monteres på en væg for at opnå den nemmeste betjening af skabet. Vælg mellem JC Pengeskabes forskellige modeller af nøgleskabe.

Tre gode løsninger

Beskyt nøgler mod indbrud - nemt og effektivt

Den billige løsning

Den billige

Opbygget af specialbukkede 4 mm tykke stålplader og forsynet med kraftige 18 mm tykke rigler og bagfals.

Indrettet med 48 nøglekroge.

Elektronisk kodelås.

Den godkendte løsning

Den godkendte

Blå klasse.

Mange størrelser.

Fås også med elektronisk kodelås.

Den kundevenlige løsning

Den kundevenlige

Modtag og udlever nøgler udenfor åbningstid.

Sikkert og bekvemt.

Hvad er et nøgleskab?

Gør hverdagen nemmere med et nøgleskab.

Nøgleskabe kan også kaldes for nøglebokse eller en nøglekasse. Hvad end du plejer at betegne den for, kan dit nøgleskab/nøgleboks fra JC Pengeskabe det samme: nemlig at opbevare dine mange nøgler sikkert og effektivt.

Nøgleskabe til private og erhverv

Hvis du har mange nøgler at holde styr på, kan du med fordel opbevare dine ekstra nøgler til bilen eller sommerhuset i et nøgleskab. Indbrudstyve går ofte målrettet efter bilnøgler, da biler har en høj sikkerhed.

Derfor er det en god idé at gemme bilnøglerne væk, så de ikke hænger på knagen i gangen tilgængelig for alle.

Nøgleskabe er en praktisk måde at opbevare din virksomheds mange nøgler, eller hvis der er behov for løbende udlevering af nøgler til forskellige medarbejdere.

JC Pengeskabe sikrer dine nøgler

Med et nøgleskab fra JC Pengeskabe kan du sikkert og trygt opbevare alle dine private nøgler et sted, og gemme skabet, så det ikke er let for indbrudstyve at opdage.

JC Pengeskabes nøgleskabene er indrettet med nummereret kroge, så du kan holde styr på dine nøgler. Alt efter hvor mange nøgler du skal opbevare, har JC Pengeskabe flere varianter med plads til få eller mange nøgler, så du derfor kan få det nøgleskab, der passer dine behov.

Montering af nøgleskabe og nøglebokse

Størstedelen af modellerne fra JC Pengeskabe kan monteres på en væg. Først og fremmest sikre dette nøgleskabets indhold, da nøgleskabet ikke ligefrem er nemt at rende afsted med.

Dernæst, betyder monteringen på væggen, hvis det er ønsket, at du nemt kan tilgå nøgleskabet i øjenhøjde. Således skal du ikke bukke dig ned og ud i ubehagelige stillinger, for at betjene nøgleskabet. Det gør det også nemmere for dig, at få overblik over de mange nøgler.

De fleste af vores nøgleskabe er allerede forberedt for fastboltning med huller i bagsiden. Det gør det lettere at fastboltre til væg.

JC Pengeskabes nøgleskabe kan monteres både indendørs og udendørs. Men er du i tvivl, kan du altid spørge os, og vi er klar til at hjælpe dig.

Kontakt og få hjælp til montering af nøgleskab.

Typer af sikring til nøgleskabe

Nøgleskabe er en nem måde at holde styr på din virksomheds nøgler. Hvis du ønsker et nøgleskab til din virksomhed, er det vigtigt at have en fast procedure for, hvordan nøgler opbevares og udleveres for at undgå tyveri eller tabte nøgler.

JC Pengeskabes nøgleskabe kommer med forskellige indbrudssikring. Derfor er det vigtigt, at du på forhånd tjekker forsikrings kravene hos dit forsikringsselskab, inden du investerer i et nøgleskab, så du kan være 100% dækket ind i tilfælde af tyveri.

Typer af låse til nøgleskabe

JC Pengeskabes nøgleskabe kan fås med kode eller nøgle, alt efter, hvad du ønsker. Et nøgleskab med kode er oplagt, hvis du ønsker ikke at skulle holde styr på nogle nøgler, eller hvis mange personer skal have adgang til nøglerne.

Et nøgleskab med nøglelås vil derimod være ideelt for virksomheder, der ønsker at kontrollere adgangen til nøgleskabet.

Opbevaring af ekstra nøgler i et nøgleskab kan med fordel benyttes, hvis håndværkere skal have adgang til dit hjem, i et tidsrum hvor du ikke selv kan lukke dem ind. Hvis du har et nøgleskab med kode, skal du blot give håndværkerne din kode, og når deres arbejde er overstået, kan du ændre koden, så du sikrer dine nøgler.

Nøgleskabe fra JC Pengeskabe er testet og godkendt. Det giver dig en høj sikkerhed, så du trygt og sikkert kan lægge dine nøgler i skabet.

Kontakt JC Pengeskabe for at få vejledning til nøgleskabe.

Øg sikkerheden med et nøgleskab

Et nøgleskab er ideelt til virksomheder, der har mange værdier eller som har behov for at skabe overblik over alle nøglerne i virksomheden.

Et nøgleskab styrker virksomhedens sikkerhed og adgang til virksomhedens nøgler.  Der kan være stor forskel på, om nøglen passer til et rengøringsrum, IT-udstyr (se vores løsninger til IT) eller følsomme kunde- eller medarbejderoplysninger (se vores dokumentskabe).

I en virksomhed skifter nøgler ofte hænder, men et nøgleskab kan give bedre rammer for, hvilke personer, regler og betjening af nøgler.

Fordele ved et nøgleskab:

• Godt overblik over nøgler
  • Begrænser adgang til nøgler
  • Øger sikkerheden
  • Synliggør nøgler der er i spil

• Læs mere om, hvordan du kan øge virksomhedens sikkerhed med et nøgleskab.