Rullegitter

JC Pengeskabe tilbyder rullegitre, jalousier samt fastgitre til sikring af butiksfacader, storcentre, private m.v.

Vores gitre er naturligvis testede og godkendte og kan leveres i mange forskellige maskestørrelser og indbrudskvaliteter. Alle gitre fremstilles efter mål, så de passer til netop din bygning.

Hvad er et rullegitter?

Hvis du har behov for at sikre din private ejendom eller din virksomheds facade, tilbyder JC Pengeskabe et bredt udvalg af rullegitre. Med vores rullegitter får du en effektiv sikring, så du trygt kan forlade rummet eller butikken med ro i sindet.

Hvad er et rullegitter?

Selvom nogen blander rullegitre og rullejalousier sammen, er der stor forskel. Rullegitre har mere luft mellem sig (ligesom et gitter). Rullegitre anvendes ofte i butiks facader i storcentre, hvor man ønsker at kunder skal kunne se ens produkter. Rullejalousier er lukkede lameller, der lukker fuldstændig af til facaden eller rummet. Rullejalousier benyttes til steder, hvor der ikke skal være indsyn og sikringsniveauet skal være højt som f.eks. døråbninger, butikker eller på  lagre.

JC Pengeskabe leverer rullegitter rullejalouiser

Vi har alt fra traditionelle til mere moderne og avancerede rullegitre og fastgitre. De kommer i forskellige design, sikringsklasser og forskellige prisklasser og dækker forskellige formål. Nogle af vores modeller lukker helt af for lyset til rummet, mens andre stadig giver indsyn til, hvad f.eks. din butik sælger. Det er også muligt at sikre udendørsarealer med visse rullegitre. Alle gitre fremstilles naturligvis efter specialmål, så de passer til din bygning. Kontakt os for at få vejledning.

Tyverisikring i butikker

Rullegitre er den optimale løsning for sikring af f.eks. skranker, butikker, kontorvinduer, kantiner, lager eller industrihaller. Før du investerer i et rullegitter eller rullejalousi er det en god idé at undersøge, hvilke krav dit forsikringsselskab stiller til dit gitter.

Fastgitter

Har du en facade, hvor du ikke har behov for at rulle dit gitter op hver dag, men ønsker en permanent løsning for at holde uønskede gæster væk og sikre dine ejendele, kan et fastgitter være en bedste løsning. Det er en nem, enkel og effektiv løsning. Med vores fastgitter er det nemt at afmontere, så dine vinduer kan pudses. Det leveres også med hængsler og nødopluk, hvis du har behov for det.

Fastgitter er god løsning, hvis du har ovenlysvinduer eller har en bagdør, du ønsker at sikre.

Sikring med rullegitter

Nogle få af JC Pengeskabes rullegitre er brandmodstanddygtige, så hvis du ønsker at brandadskille forskellige bygningsafsnit eller har behov for brandsikring, er dette en god løsning for dig.

Rullegitter sikres naturligvis med en lås. Du kan få en nøglelås eller en elektronisk kodelås. Ønsker du at låsen skal være indvendig, anbefaler vi, at du får en nøglelås. Ønsker du derimod at betjeningen skal være udvendig, anbefaler vi en elektronisk kodelås.