JC Pengeskabe Hessel står foran

JC Pengeskabe leverer nye og sikre løsninger til Hessel Biler

JC Pengeskabe har stor erfaring med at hjælpe alle typer af private virksomheder og offentlige institutioner med at finde lige den sikring, som passer til deres behov og ønsker. Den ekspertise har Hessel Biler nydt godt af-

"Som forhandler og reparatør af dyre biler har vi huset spækket med avancerede sikringssystemer. Men da vi fik behov for at opstille Danetas sikrede boks til udlevering og indlevering af bilnøgler - uden for det sikrede område, manglede vi en sikker og lavpraktisk løsning.

Den opgave hjalp JC Pengeskabe os med. Sammen med vores leverandør konstruerede, producerede og opstillede de et hus til at montere nøgleskabet i. Nøgleskabet er sikkert anbragt på P-pladsen uden for vores indhegnede område. Vores kunder kan nu aflevere og hente deres bilnøgler og biler på alle tider af døgnet - uden at vi går på kompromis med sikkerheden.

JC Pengeskabes dygtige personale var med i alle faser - lige fra idé, til fremstilling og til nøgleskab stod monteret og klar til brug.

Jeg kan varmt anbefale at kontakte JC Pengeskabe, når der skal tænkes nye og sikre løsninger."

Morten Christensen, kvalitetschef hos Hessel Biler.