Pengeskab Bastion 50

Bastion 50 er velegnet til indbrudssikring af kontanter, ædle metaller og andre værdifulde genstande.

Bastion serien er en række moderne pengeskabe, hvor den nyeste teknologi inden for indbrudssikring er taget i brug med henblik på at skabe effektiv sikring til den professionelle forretningsdrivende.

Det høje sikringsniveau går hånd i hånd med ønsker om lav pris, effektiv indretning og sikker aflåsning. Den lave vægt gør indtransporten overkommelig.

Godkendt EN1143-1 grade II

Bastion 50 er indbrudstestet og godkendt i henhold til den fælles europæiske standard EN1143-1 grade II og er certificeret af European Certification Boards (ECB-S).

Brandgodkendt

Bastion er også brandsikring af dokumenter og værdier. Med godkendelsen EN15659 LFS 30P er du sikker på, at dine dokumenter forbliver intakte selv om den omgivende temperatur stiger til ca. 1000°C.

Fastboltning

Bastion 50 er forberedt for fastboltning med et hul i bunden.

Aflåsning

Nøglelås er standard. Elektronisk kodelås kan monteres i stedet eller som tillægslås.

Vi tilbyder et stort udvalg af kodelåse med mange forskellige funktioner. Hvad enten du ønsker en enkelt omstilbar kode eller en mere avanceret lås med flere forskellige aktive brugerkoder, log, tidsstyring, tidsforsinkelse, kombineret nøgle og kode eller alarmopkobling, så finder du en lås, der opfylder behovet.

Information om kodelås

Bastion serien består af i alt 3 modeller. Se dem her.

Installation

Bastion 50 vejer 220 kg. Du får måske behov for professionel hjælp til at få dit nye pengeskab ind i huset eller op ad trapperne til din lejlighed? Hos JC Pengeskabe er vi eksperter i transport af alle typer og størrelser af pengeskabe. Du er altid velkommen til at kontakte vores sælgere for en snak om mulighederne.

Selv om Bastion 50 er et tungt pengeskab kan det være en fordel eller endda et krav, at du fastbolter dit pengeskab. Når fastboltningen skal være effektiv bør du altid tage hensyn til beskaffenheden af dit gulv og evt. vægge. Når du har bestilt et Bastion 50 hos JC Pengeskabe hjælper vi dig gerne med at finde den rette fastboltning af dit nye pengeskab.

Vores faste folk er certificerede pengeskabsmontører. Når vi udfører installationsarbejdet, udsteder vi en installationserklæring som dokumentation på det udførte arbejde.

DKK 13.200,-

Specifikationer