Sikkerhedsskab SC49

SC49 er det mindste sikkerhedsskab på markedet. Det betyder imidlertid ikke, at du skal gå på kompromis med pladsen inde i skabet. Den geniale konstruktion giver et højt indbrudssikringniveau samt optimal udnyttelse af pladsen inde i skabet. SC 49 er tidligere Skafor Blå klasse. Sikkerhedsskabe anvendes traditionelt til indbrudssikring af kontanter, smykker, nøgler, spiritus, cigaretter, IT og andet elektronisk udstyr.

Info

Skabet er fremstillet af 4 mm tykke specialbukkede stålplader. Døren sikres med en kraftig bagfals og 4 stålrigler, heraf 1 nedadgående og 1 opadgående. Manganplader beskytter lås og rigler mod opboring. Alle skabe med vægt under 1000 kg og som installeres med henblik på indbrudssikring skal fastboltes.

Fastboltning

SC49 er forberedt for fastboltning med huller i bunden.

Aflåsning

Selv om SC49 aflåses med en pengeskabslås er nøglerne ikke så lange. Mange vælger derfor standard aflåsning med nøglelås. Alternativt kan vi montere en kodelås. De fleste af vore kunder foretrækker en kodelås med en enkelt omstilbar kode til deres sikkerhedskab. Men hvis det ikke rækker, tilbyder vi et stort udvalg af kodelåse med alle de funktioner du måtte have behov for.

Klik her og læs om de forskellige kodelåse, som vi kan montere på SC49 i stedet for nøglelåsen.

Farve

Strukturlakeret lys grå